Przedsiębiorco, czy wiesz jak rozpatrzeć reklamację Klienta, który zgłasza wadę zakupionego produktu?
Zapraszamy na bezpłatne szkolenie w ramach Dni szkolenia dorosłych, które pozwoli zapoznać się z przepisami w zakresie prawa klienta do reklamacji, a także praw i obowiązków przedsiębiorców w procesie reklamacyjnym.
Szkolenie pozwoli przedsiębiorcom ochronić swoje interesy, a także prowadzić działalność w sposób profesjonalny.
Szkolenie jest dedykowane przedsiębiorcom prowadzącym własne firmy, w tym spółki. Kierowane jest szczególnie dla osób, które nie posiadają pełnej wiedzy na temat procedur związanych z reklamacjami lub chcących pogłębić swoje umiejętności w tym zakresie.
Jeżeli zastanawiasz się:
- Jaka reklamacja powinna być uznana, a jaka nie?
- Co się stanie, gdy udzielisz odpowiedzi na reklamację np. po upływie jednego miesiąca?
- Czym różni się gwarancja od rękojmi od niezgodności towaru z umową?
TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE
19 września 2024 r. godz. 18:00, online
zapisy poprzez przesłanie zgłoszenia tutaj
Organizator prześle link do MS Teams przed szkoleniem na przekazane adresy e-mail
Szkolenie bezpłatne w ramach „Dni uczenia dorosłych” https://www.edurosli.pl/
prowadząca: Jolanta Fink – Partner Kancelarii Fink & Putyra sp. p. radców prawnych, Mediatorka, Certyfikowana Trenerka Biznesu, posiada wieloletnie doświadczeniu w doradzaniu przedsiębiorcom, tworzy procedury reklamacyjne, dokumenty gwarancyjne
Tegoroczna polska edycja kampanii jest objęta patronatem honorowym Polskiego Komitetu ds. UNESCO, patronatem honorowym Minister Edukacji oraz patronatem honorowym Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.