Przedsiębiorco, czy wiesz jak rozpatrzeć reklamację Klienta, który zgłasza wadę zakupionego produktu?

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie w ramach Dni szkolenia dorosłych, które pozwoli zapoznać się z przepisami w zakresie prawa klienta do reklamacji, a także praw i obowiązków przedsiębiorców w procesie reklamacyjnym.

 

Szkolenie pozwoli przedsiębiorcom ochronić swoje interesy, a także prowadzić działalność w sposób profesjonalny.

Szkolenie jest dedykowane przedsiębiorcom prowadzącym własne firmy, w tym spółki.  Kierowane jest szczególnie dla osób, które nie posiadają pełnej wiedzy na temat procedur związanych z reklamacjami lub chcących pogłębić swoje umiejętności w tym zakresie.

Jeżeli zastanawiasz się:

  1. Jaka reklamacja powinna być uznana, a jaka nie?
  2. Co się stanie, gdy udzielisz odpowiedzi na reklamację np. po upływie jednego miesiąca?
  3. Czym różni się gwarancja od rękojmi od niezgodności towaru z umową?

TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE

 

19 września 2024 r. godz. 18:00, online

 

zapisy poprzez przesłanie zgłoszenia tutaj

Organizator prześle link do MS Teams przed szkoleniem na przekazane adresy e-mail

Szkolenie bezpłatne w ramach „Dni uczenia dorosłych” https://www.edurosli.pl/

 

prowadząca: Jolanta Fink – Partner Kancelarii Fink & Putyra sp. p. radców prawnych, Mediatorka, Certyfikowana Trenerka Biznesu, posiada wieloletnie doświadczeniu w doradzaniu przedsiębiorcom, tworzy procedury reklamacyjne, dokumenty gwarancyjne

Tegoroczna polska edycja kampanii jest objęta patronatem honorowym Polskiego Komitetu ds. UNESCO, patronatem honorowym Minister Edukacji oraz patronatem honorowym Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.